You mean nothing to me.

Hejsan svejsan! Kom nyss hem från skolan fyfan vilken äcklig dag. Har varit jättejobbigt, vet inte riktigt varför men det har varit jobbigt hela dan. Har börjat tänka på gymnasium, eller jag började tänka på det för länge sen, men just nu är jag orolig för om jag verkligen kommer komma in där jag vill gå.. Jag har mycket tid på mig att nå dit, men tror fortfarande inte att jag klarar det. Aja, snart är det sommarlov! Det är positivt, hihi. Det kommer bli världens bästa lov. Ska på konfirmation i tre veckor. ÅH som jag längtar. Ska bli helt sjukt underbart. Hihih. Aja nu blev det ett väldigt långt inlägg så ska sluta skriva nu, haha jag, Emmelie och Emma är ensamma hemma, så bloggar senare ikväll. Ska nog gå till Emma nu tror jag. Mohoho. Ciao
bilder från förra sommaren som gick alldeles för fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0